در طول ماه یا بیشتر، خردهفروشان در حال تحول گذشته مبتنیبر فروشگاه خود به آیندهای دیجیتال هستند. این به معنای تطبیق ارائه در فروشگاه یا انتقال منابع بیشتر به اینترنت است. خردهفروشی یکی از صنایعی است که در صدر تحول دیجیتالی قرار دارد.
دلیل محرک تحول؟ 58٪ از بریتانیا از تلفنهای هوشمند خود برای خرید استفاده میکنند که نسبت به سال 20، 12 میلیونیا 66٪ افزایش داشته است. تحقیقات اخیر ما نشان میدهد که بیش از نیمی از بریتانیییها از دستگاههای تلفن همراه خود برای تکمیل خریدها استفاده میکنند. در حقیقت، در هر پنج پوندی که برای خردهفروشان انگلستان صرف شده است، یک پوند به صورت آنلاین پرداخت شده است. همین امر سبب ایجاد و گسترش سرویس های ارسال پیامک و
واضح است که اولین ذهنیت خریداران مدرن بیش از هر زمان دیگریبر «خیابان عالی» تاثیر میگذارد. اعلامیه جدید دبنهامس (
مصرفکنندگان هنگام انتخاب خرید از کسبوکار شما، به دنبال چیزی فراتر از قیمت و مقایسه هستند. این سفری است که توسط یک خردهفروش تحویل داده میشود و در حال شکلگیری تبدیلها و حفظ موفقیتآمیز است. این افزایش تقاضا برای اولین تجربههای تلفن همراه است که فروشندگان بیشتری را ترغیب میکند تا به انقلاب فناوری بپیوندند.
با این حال ، برای موفقیت در یک استراتژیدیجیتال، خردهفروشان باید مشتریمحور باشند. از این گذشته، اساس خردهفروشی تجربه مشتری است و با صحبت کردن در مورد دیجیتالی کردن خدمات در تمام صنایع، میتوان به راحتی از این امر چشمپوشی کرد. ایجاداستراتژی دیجیتالی در اطراف این بنیاد برای موفقیت خردهفروشان که به دنبال کسب درآمد در بازار رو به رشد هستند، مهم است.
بهینهسازی سفر مشتری از طریق پیامهای دیجیتال، تقاضا برای اولین تجربههای تلفن همراه را فراهم میکند. این در واقع چیزی است که باعث میشود مشتریان شما بعد از مدتی برگردند. به طور خلاصه، هدف خردهفروشان باید فراتر از خرید باشند و سفری را که به مشتریان خود ارائه میدهند با دقت در نظر بگیرند.
واقعیت ساده این است که مصرفکنندگان انتظارات فوقالعاده بالایی از خدمات، به ویژه در بخش خردهفروشی دارند. تجربهای که یک فروشگاه ارائه میدهد، هر آنچه که ممکن است مستم آن باشد، باید از طریق کانالهایی مناسب و قابل حمل و قابل دسترسی با موبایل باشد. سادهسازی همه جوانب تجربه آنلاین از طریق کانالهای دیجیتال این انتظارات را یکپارچه ارائه میدهد. یک نمونه پر بازده از این نوع تبلیغات،
استفاده از یک راهحل قابل تنظیم، پیچیدگیهای مدیریت چند ادغامی و کانال را برطرف میکند، ضمن اینکه به مشتریان امکان دسترسی به مشاغل شما را از طریق کانالهای مورد نظرتام فراهم میآورد.
این مسئله بسیار مهم است که مشتریان شما میخواهند از طریق این کانالها در مورد کسبوکار بشنوند. در حقیقت 53٪ از مشتریان احتمالا ازکسبوکاری خرید میكنند كه میتوانند مستقیما به آن پیام دهند. به منظور پشتیبانی از تجربه خرید تلفن همراه، تحقیقات نشان میدهد که مصرفکنندگان به طور فعال از خردهفروشانی که راههای مناسب و سریع برای اتصال و تکمیل خرید را ارائه میدهند، استفاده میکنند.
امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق برنامه، پیامرسانهای اجتماعی، RCS، پیامک و تعداد زیادی کانال دیگر در نقاط کلیدی در سفرشان، تفاوت برند را مشخص میکند. افزودن این کانالها همچنین به بهبود نگهداشت مشتری و همچنین تشویق تعاملبا مشتریان موجود و بالقوه کمک میکند.
ارتباطات سادهترین و مقرونبه صرفهترین روش برای بهبود تجربه مشتری است. خردهفروشان با ارائه کانالهای مناسب و مستقیم برای ایجاد مشاغل با مشتریان، قادر به ارسال پاسخ سریع و رضایتبخش هستند که سنگ بنای تجارت هستند.
ایجاد سفرهای متصل و متنی از طریق کانالهای دیجیتال میتواند تاثیر چشمگیری بر نرخ سبد رهاشده و حفظ مشتری داشته باشد. یک سفر خوب و کارآمد میتواند به راحتی از مجموعه لیستهای مشتری انتخاب و تقسیمشده نیز پشتیبانی کند.
با راهاندازی جریان اصلیRCS در میان سایر کانالها و فناوریها، فرصتهای خردهفروشان در حال انفجار است. اکنون مشاغل بیشتر از گذشته با مشتریان در ارتباط هستند و خدمات بهتری ارائه میدهند و نتایج بهتری را کسب میکنند.
برای کسانی که از پتانسیل ارتباطات مشتریمحور بیمناک هستند، متخصصان چندکاناله ما مجموعهای از راهحلهای قابل تنظیم را ارائه میکنند. اجرای هر یک از آنها آسان است و فورا کسبوکارها را قادر میسازد تا از طریق کانالهای منتخب خود با مصرفکنندگان ارتباط برقرار کنند.
شیوه های مناسب طراحی سایت برای سئو
بازاریابی چند کاناله مطابق با پیامک انبوه